Wednesday, July 7, 2010

Jamuan 1st gaji yang tertangguh

Awhhhh...macam best aje kalau hari ini adalah hari Jumaat. Nape? Sebab kami adik beradik kat opis ni (kawan-kawan batch aku la) nak keluar makan ramai-ramai. Ini sempena nak meraikan pendapatan gaji pertama kami di sini.


Pilihan hati ramai nak makan satay. Kesian aku mak buyung ni, dah dekat 2 bulan aku tunggu. Ini kes semua sibuk benor, busy dan komitment lain. Sekarang ni pun masih busy, terkejar-kejar nak attend meeting, yang nak prepare for meeting, yang tunggu giliran untuk meeting, yang hangin sebab maklumat tak cukup, yang dok main ping-pong wat2 tak faham ado keje tak siap (kes nak kurus & release tension lps opis hours), yang kena marah, yang dok keje lab sana sini.....okeylah, diakui memang sibuk kami adik beradik kat sini.

Tapi sesi makan-makan ni melibat ramai orang sebenarnya. Aku dgn hubby tercinta, kawan aku dgn pakwe tercinta, kawan aku dgn hubby & anak tercinta, dengan best friend, etc. Meriah kot nanti jamuan ni.

p/s: Insya Allah, kali ni kami akan dapat makan satay!!

No comments: