Friday, March 19, 2010

Cloth diapers

Siapa tau pasal cloth diapers ni? Macam fenomena terkini aje melanda ibu-ibu di Malaysia. Kepada sesiapa yang sudi, sila berkongsi sedikit ilmu, tips, kebaikan dan keburukan, mana yang bagus dan reasons dia sekali.

Aku dah godek-godek web tapi lagi banyak yang berkongsi, lagi banyak aku faham kenapa aku harus support cloth diapers ni.

Tolong la yea...pengalaman akak-akak, ibu-ibu dan nenek-nenek dalam menggunakan cloth diapers diharap dapat memberi manfaat kepada saya dan juga yang lain.

Terima kasih.

p/s: Kalau tak aku beli pampers aje la...heheheh

2 comments:

yutt said...

Kak Ros lu pun berminat nk pakai cloth diapers ni.. Bermacam komen kak ros baca kat internet, seme positif.Kak ros pun beli la satu utk ditry test cuba pakai utk Ahmad Fatih. Tp akhirnya kak ros tak pakai sebab nampak sgt bulky bontot si fatih apabila memakai CD tu.. so, we've decided not to used it, just becoz it looks bulky on fatih, tak comei arrr. Hehehehe Lain2 experience takder..

eliyazz said...

hum...tu arr...yg ckp baguih tu sbb experience dia ok, yang tak ok tu byk simpan dlm hati. Tapi bab penjagaan tu susah gak, sbb ada yg kena ruam bila kita basuh tak bersih...