Tuesday, December 1, 2009

Syukur atas kasih sayang yang diberikan olehNya

Alhamdulillah, aku tenang menghadapi masalah di SPS UTM. Apa yang perlu aku lakukan sekarang adalah menulis surat rasmi untuk memohon penagguhan semester. Nampak senang tapi bila mencari mc yang tak muncul jua, terpaksa aku susahkan rakan2 di opis lama.

Mengikut perancangan, nak settle by today tapi esok jua baru aku boleh selesaikan perkara tersebut 100%. Jangan lalai lagi sehingga terlupa kepentingan sesuatu pekerjaan itu.

Doa aku untuk hari ini semoga aku efektif bekerja sehingga tamat waktu kerja pejabat, tak mengantuk atau sakit, dan aku memohon agar kerja yang aku lakukan adalah cemerlang mengikut landasan yang betul, Amin.

2 comments:

Landak said...

Aminnnnnnn

eliyazz said...

Wah, murah rezeki i lepas ni!!