Friday, April 23, 2010

Jamuan pagi

Sebagai ibu mengandung, saya gemar makan buat masa ni. Kalau anda sebut, belum tentu saya nak makan. Saya mesti lihat dan kalau nak, ish...bagai nak taufan nak. Bak kata saya, dapat sesudu pun jadi la.

Pelabagi versi org tafsirkan kebesaran perut saya. Ada kata owhh, kecik berbanding saya dan ada juga kata owhhh, besar kalau ikut * bulan. Ikut la kan...tapi buat masa ni saya selesa 'sorok' a.k.a tutup dengan tudung yang dipakai.

Berbalik kepada cerita jamuan pagi ni, jamuan ini anjuran unit saya bagi menyambut hari jadi beberapa staff, jamuan perpisahan dan jamuan welcome. Antara menu yang ada adalah kek Secret Receipe, lontong, pulut kuning, rendang, sate, kuih, pisang, etc. Memang yummy...

Since i masih blum membayar (sebab gaji i tak masuk bulan ni...sabar aje lah...) yuran bulanan, i kena control comel walau nak makan for 2, am I rite?

p/s: Mati aku gaji balance RM1200 nak guna untuk 1 bulan...aduiihh!!!

No comments: