Wednesday, October 7, 2009

Spaghetti meatballs??

Biar betul dapat jemputan makan spaghetti petang ni?? Dah lama aku suruh hubby mintak receipe spaghetti meatballs kat kawan baik dia, Azril. Tapi Azril dok dolak dalih, segan kot coz tetiba aku plak yang minta receipe tu kat dia.

Alkisah, aku selalu gak baca blog bini Azril, so ada sekali tu aku terbaca yang Azril buat spaghetti meatballs, apa lagi...aku pun bising suruh hubby mintak tapi tak berjaya gak smp pagi ni!!

Aku pun ada receipe bolognese spaghetti, hubby boleh makan dan tambah la kalau aku masak, kira ok la tu kan... cuma aku nak modify sikit skill aku terhadap spaghetti ni. Since aku tak reti nak buat meatballs, tu yang excited sgt mintak receipe kat Azril.

Dan yang buat aku makin tersenyum, aku dah jumpa pun meatballs segera jual kat IKEA.
Jualan adalah seperti berikut:
1 bungkus = 1 kg berat daging = RM 30.00 = jumlah meatballs aku tak kira plak!!

Anyway, best jugak nak merasa kawan baik husband masak spaghetti meatballs petang ni. Lagi-lagi aku berpuasa 6, untuk hari pertama, terlebih excited plak!!

No comments: