Wednesday, October 28, 2009

Marah aku ke???

Pagi ni aku sampai opis sangat awal dari kebiasaan. Dengan semangat berkobar-kobar, aku pun buka email (broken gila ayat ni tapi oklah nak tunjuk perbuatan yang telah aku buat).

Ada 1 email yang pada aku berbaur marah, seperti kita tidak memberi kerjasama yang baik sehingga dia terpaksa mengeluarkan statement macam ni:

"..........UNTUK MENGHANTAR GAMBAR BERUKURAN PASPORT UNTUK DIKEMASKINI DIDALAM SISTEM XXXXXXX BUKAN UNTUK DIMUATKAN DIMANA-MANA COVER MAJALAH."

Dengan semua caps (kalau caps ni maksudnya marah dalam chat room) dan pada aku tak perlu pernyataan cover majalah.

Since aku malas nak spoilkan mood aku hari ni, aku beranggap baik dan aku akan hantar semua borang yang tertangguh kat simpanan aku pagi ni juga tepat pukul 8.30 pagi. Aku harap lepas ni aku tak buat orang marah lagi. Aku tau aku hanya singgah sebentar di perhentian ini........maaf andai buat anda susah!

1 comment:

eliyazz said...

Sib baik senyum bila dpt pic pukul 8.30 am