Thursday, October 29, 2009

Office shoe, stokins and me...

Bila aku sampai office, baru la terkial-kial pakai stokin. Dari rumah tadi tak plak busy2 nak pakai atau dalam kereta tak plak aku busy2 nak pakai time hubby drive. Biasalah, kita senantiasa ada alasan atas perkara yang dilakukan...adat dunia!!!

Aku sebenarnya baru aje beli kasut Clarks, tak ler tinggi sangat, dalam 0.5" je. Alhamdulillah, kaki tak lenguh tapi azabnya, kaki aku sakit. Bak kata org tua, lain kali gigit dulu sebelum mula pakai before dia gigit kaki kita! Boleh caya ke????

So, apa kaitan 2 citer kat atas ni dengan aku kan..??? Apa yang aku nak cakap, baik stokin dan kasut, aku baru beli, setelah sekian lama aku tak beli untuk kegunaan di office.

Yang best tu, dah beli konon2 guna konsep alah membeli menang memakai. 1st time pakai gi office kasut tu ala2 longgar, terpaksa bukak stokin. Dah buka stokin, kaki sakit pulak...aduhhh, apa malang nasib aku.

Penyudahnya, last weekend aku masukkan balik dalam kotak, konon nak kemas umah dari bersepah2. Hari ni baru aku terkenang kembali akan kewujudan kasut itu dalam hidup ku....harapan supaya kaki aku lepas ini dapat membiasakan diri dengan kasut baru itu. Kalau idak, gamaknya aku tak leh buang kasut lama tu lagihhhhhhhhhh.......

No comments: