Monday, August 5, 2013

Lagi pasal Handbag

Yeah, I know Dd already back from his business trip about a week ago. Did you remembered that I'm struggling about 3 hours to short list handbags that potentially he could buy for me? Come on friends, you cannot simply jumped into this topic without knowing the history!!!!

Ekkkkkekkekekekek....he went to bicestervillage and.....and.... klik here to read more story about it.

At the end of the post, I promised to share my "idaman kalbu" handbag in next post. So, are you ready to view my new handbag collection??? Of course dear...pompan mana tak jerit suka dapat high end handbag!

Dan jangan nak mengata aku gila korek duit Dd, high end handbags yang ada kat gobok aku tu bukan item confirm yearly dapat. Mendapat aku kot kalau tiap tahun mintak.

So...I present to all of you my new handbag collection of Year 2013...
.
.
.
teng teng teng
.
.
.
fewiiiiittttttttttttt
.
.
.

Owhhhh...my Gucci!!!!


Welcome to the family dear Gucci. 

Korang nak kata aku gila ke hapa ke...lantak!! I like leather handbag. Gila tahan lama ok...so kalau kedekut jgn nak cebik-cebik muka baca post aku kali ni. Aku rasa la...a bit perasan di sini di mana aku lebih anggun bila ber'handbag'kan Gucci!!!! Hahhahahaha...suka korang gelakkan aku yek.

Owh, baru ku tahu dan aku yakin bos husband aku pasti pernah menyinggah baca blog aku ni. Silent reader kau ye boss. Tak marah, confirm tak marah sbb kalau marah jgn tulis blog kann. Ada ucapan sikit je. Hehehhehe...kalau boleh boss SJ selalu lah bagi husband saya gi oversea, bukan apa, selalu la saya mendapat handbag baru. Yea arr, balik-balik handbag sama je pakai, boring gak. Nak beli kat KL masih mahal, sana dapat la murah cket. Harap boss SJ pertimbangkan la permohonan saya ni. Jgn risau, dia pergi atas kapasiti kerja. Bukan mudah saya nak ngekor ditambah lagi ad hoc style opis you all kan. Tq boss SJ, we love u!!!

Ada gak la member pernah cakap kat Mm, kau beli mahal-mahal nak wat pe. Bukan boleh nak tinggal pada anak pun. Hehhehehe...mmg Mm blum ada princess lagi tapi kalau ada menantu nanti boleh la kasi dia!! Sungguh murni niat kau yea Mm. Sungguh kau ingat menantu kau suka fesyen lama-lama tu??? Dah tu camna aku nak justify permintaan pada Dd. 

Dd...oooo...Dd....bila Channel plak?? Bukan nak wat havoc atau nak menunjuk tapi kalau kita clear apa kita nak, kita akan berusaha ke arah itu. Amin...

Hai Azizi. Itu la phrase yang suka diulang-ulang sejak 2 menjak ni. Azizi ni belajar cakap English drp cartoon dia. Since dia yan excited dgn minyak wangi Mm ni, nah jadi model kejap. Dd bersungguh cari minyak wangi ni sbb kat Malaysia antara yang mahal adalah Chloe. Dd la kata ni range baru minyak wangi tu, See By Chloe. Dd kata lagi, tak murah mana pun...about RM50 je murah berbanding pasaran Malaysia. Actually dengan terbelinya minyak wangi ni bermakna untuk sekian kalinya Dd aka tukang beli minyak wangi utk Mm. Pembelian kali ni atas dasar 'agak-agak'. Terima kasih la yea Dd. Mm? AKu gaji kecik la wei...kalau gaji besar dah lama aku beli macam-macam....hahhahahahahha!





Apa yang boleh dibeli kalau aku kaya? Beli handbag, makeup, baju baru, saloon rambut, beautician, beli emas, kasut, kereta, rumah...macam-macam aku beli termasuk mainan untuk Azizi.

Anyway, thanks Dd. You are awesome!! Handsome lagi anak I, Azizi. Hahhahahahahah


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: