Tuesday, August 6, 2013

Issue Bumper Ramadhan #4

Semalam sibuk la semua org dok mengata kitaorg yang masih bekerja. Bukan rajin wei tapi balance cuti tak banyak, dengan hujung tahun nak pergi berjalan satu rombongan Cik Kiah lagi. Harus plan cuti elok-elok.

Ok, as you all knew I kan baru balik dari kursus yang panjang. One good thing about our sidang mate ialah keukhwaan yang terus terjalin sehingga kini. Really appreciate our good relationship so far, insya Allah it will last forever.  

Graphic di bawah disediakan oleh kekawan yang creative, thank you Abg Din. So, ini lah wajah kami ber'54 orang yang bergelak tawa, suka duka, gaduh-gaduh semua.
Salam Aidil Fitri untuk anda ber'53, anda tahu siapa diri anda yang tidak perlu saya sebutkan. Maaf Zahir & Batin.

To Bacti, aku rasa kau je tahu blog aku (saja aku eja nama kau lain sikit supaya bila org buat search tak jmp blog aku ni). Thank you sebab tak bocor rahsia blog aku kepada mereka yang lain. If ada silent reader yang lain, sedikit masa lagi mesti aku tahu. Hhahaha...anyway betul apa kau tulis sebab aku mmg ckp apa aku fikir dan rasa, kemudian aku tak simpan lagi. But nowdays aku sometimes kena tapis apa aku nak cakap, yeahhh...tak semua org boleh terima kita sebagai kita!!

Kepada Yana, Yati & Ida...korang mmg rock!!! Yati dah selamat pun smp kampung di Jitra. Yana mlm ni ke Kluang. Ida masih keje sampai esok. Aku? Lepas sahur esok balik Kuantan.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: