Tuesday, August 16, 2011

New Frizer for Nenek & Atok

Mm dan adik-beradik bertekad untuk memberi yang ter'BEST' sempena birthday Nenek & Atok tahun ni. Kira all-in-one! Since 2 yang berkerja pun gaji cukup-cukup dan 1 lagi baru je kerja (ketika bulan-bulan bayar masih student), kami tubuhkan tabung anak gajah.




Hheheheh...tabung anak gajah...tiap bulan RM100 seorang. Kutipan untuk lima bulan. Biar pun birthday Atok (bulan Februari) dan Nenek (bulan Mei) sudah berlalu, kami tak betah membelinya tepat pada penghujung bulan Mei. Alasan? Sibuk dengan kenduri Akikah, sibuk dengan itu, dengan ini...tapi akhirnya pada bulan Ramadhan ini kami berjaya membayar hutang tersebut jua.




Nenek request nak besar dari rumah Mm. Hum...kos pun besar but you have to topup la Nenek. Duit kami cukup-cukup aje.

Akhirnya...Mm pilih yang ini:



















Kami adik-beradik berharap Atok & Nenek gembira dengan hadiah tahun 2011 ni. Dan jangan lupa belanja kami balik...hehehhehehe! Ye arrr...penjimatan tenaga elektrik lebih afdal belanja kami anak-anak mu ke mana-mana percutian yang menarik...heheheh!




Hadiah akan tiba hari ini di rumah Atok & Nenek. Selamat duit Nenek kena tambah RMXXX since Mm hanya termampu tambah RM50.00 je!




Selamat stor makanan banyak-banyak Atok & Nenek.

No comments: