Tuesday, November 2, 2010

1st day keje selepas cuti 60 hari

Pagi tadi kena complaint dengan husband, lambat katanya. Aku jawab balik, baru nak cari make up dan sebagainya tadi.

Mak pun complaint kata patutnya semua brg dah sedia sejak mlm hari. Bukan di pagi hari baru nak kemas semua. 70% aku dah kemas cuma Medela pump & ice pack je tak masuk bag lagi.

Ingat nak kejut Azizi utk minum susu sikit sebelum beransur ke pejabat, tapi tak sempat. Azizi pun tido lagi. Cium pipi kanan dan terus memecut ke office.

Yang best setelah lebih 6 bulan tak drive, aku masih boleh drive la...mcm tak caya cuma tak terror lagi dah...

Dan pukul 8 pagi aku kalut cari plag untuk pump susu, kalut sebab lupa bawak 2 pin punya slot. Akhirnya pinjam kawanku, Mariaty punyer wayer....hahhaha, anyway 10q yer...

p/s: tetiba baju basah pukul 11 pagi, too early & kwn kata sbb aktif sgt gerak2 aku ni...ye ke?

No comments: