Wednesday, November 25, 2009

Aku kisah apa korang pemandu motor besar jenis hape pun...!

Apa punya hal pagi-pagi orang syok sendiri atas jalan. Aku tau semua orang bayar income tax, semua orang ada bayar road tax tapi itu bukan la lesen korang nak buat perangi suka hati atas jalan. Aku pun bukan terror sangat tapi kalau action korang tu dah menyusahkan orang lain, bukankah itu sudah mengganggu ketenteraman orang lain?

Aku tau korang habis duit banyak beli motor besar, tak kira la motor jenis Jaguh ke, jenis Harley ke, jenis Dataci ke, aku kisah apa...duit korangkan...tapi kalau rasa tak nak guna jalan khas bagi motor, nak gak guna jalan biasa Federal Highway tu, aku minta tolong sangat-sangat bawa motor elok-elok. Jangan terhoyong-hayang sana-sini sebab sibuk cakap dengan orang belakang. Aku tadi rasa macam boleh langgar je si suami dan si isteri atas sebab kecuaian mereka.

Bodoh juga mereka tu!!!

No comments: