Tuesday, September 15, 2009

Apa punya hal da...

Mungkin aku perlu perhatikan diriku dahulu sebelum aku boleh meng'komen' diri orang lain...tapi kali ni aku sememangnya tak boleh nak tahan...perkataan yang lafaz dari mulutnya berbisa dan aku kurang pasti apa niat sebenarnya dia berkata begitu...Aku hairan akan persoalan yang keluar dari mulutnya...

Setelah aku bertanya orang sekeliling, rupanya dia kurang disenangi orang lain jua...kenapa yea??? Hum...hairan...aku harap kalau dia baca sila BERUBAH! Bawak-bawak la pikir positive cket...

Adakah salah menjadi orang yang OUT SPOKEN? Dan salah ke menjadi orang yang TOO OUT SPOKEN? Memang tak salah kalau TOO OUT SPOKEN untuk membawa kebaikan kepada semua orang sekeliling. Dan ianya confirm salah bila TOO OUT SPOKEN bila hanya membawa kepentingan untuk diri sendiri dan segelintir orang disekeliling sahaja.

Jalan penyelesaian...aku malas nak cakap-cakap lagi dengan dia...tah-tah aku yang tambah dosa, lagi-lagi sakit hati aku, last-last aku gak yang tension dengan orang spesis macam dia!

Mungkin betul yang first impression tu penting...yea..aku akui ianya sekarang tapi kot yea pun jangan extream smp ingat seumur hidup begitu aje...yea dak???? Kita harus memberi peluang kepada kawan kita jika benar dia hendak berubah....AMIN. (statement ni bukan refer to aku yea)

No comments: