Friday, May 22, 2009

At last.....end day of ISO

Berita baik buat semua warga pejabat...no NCR, no OFI.

NCR = non conformance report
OFI = opportunities for improvement

Aku bengan dengan sorang opismate aku, boleh dia keluarkan statement kat bawah ni:

"keje aku, aku rasa OK, tapi aku tak tau la keje kau, kau masukkan ke dlm file???"

STATEMENT PALING BODOH PERNAH AKU DENGAR

Dah la hari tu kata aku paling takde keje dalam opis. Cuma aku heran kenapa dan mengapa dia sangat dengki pada aku. Apa salah aku sehingga dia bersikap begitu. Aku cuma menjalankan amanah kerja dengan cara terbaik dan mencari rezeki halal.

Dan aku yakin, kalau buat vote, aku menang kot!!!!! Hahahhahha...terlalu YAKIN nanti KECEWA kan..............!! Aku doakan yang terbaik buat dia, dan aku harapkan dia tak ada simpan dendam sehingga ke kubur....

1 comment:

Jue ~ mama DnD said...

siapakah org itu..? 80% aku tau sapa...hehehe