Friday, June 21, 2013

Power

Tulis je tajuk kat atas tu
terus minda ku teringat lagu team umizoomi 
ala..cartoon budak2 kat Hypp TV tu
tak tahu boleh google or tgk utube!!

owh...smlm promoter Astro Beyond
tepon aku la, hak register atas nama aku kan
tukang bayar daddy aku la..
cik tak berminat untuk bertukar ke Astro Beyond?
harus aku sekolahkan dia kann kann
berminat tetapi tiada keperluan buat masa ini
come on...kalau hujan signal pun ke laut
ada hati nak suruh aku upgrade?

aku baru je berkenalan dengan pengecas bergerak iPhone
sejak bulan 10 tahun lepas
so, ini adalah antara koleksi yang aku pernah guna:

1) Energizer
hubby aku beli kat KLIA 
harga RM100++
hanya dapat cas 1x je iPhone 4S aku
time taken utk recharge iPhone sgt cepat, even data memanjang on
untuk recharge semula Energizer ni, about 4 hours+
kecil dan mudah dibawa ke mana sahaja, terutama dalam handbag


2) Yooboo
hubby aku belikan, time ni dia beli bersekali dengan geng dia 
harga RM150++
berupaya cas iPhone sebanyak 5x
time taken nak recharge iPhone pun cepat walau data on
nak recharge semula Yooboo ni ambil masa lama, about 8 hours ++
keadaan physical dia besar dan berat
kalau pompan pun malas nak bawak dlm handbag, so faham2 la
tapi sgt sesuai utk org yang gi outstation
dah tu byk plak main Whatsapp


3) MPOW
ni paling latest hubby aku dapat
harus benda baru-baru ni aku suka
kecil tapi besar sikit daripada Energizer aku tu
belum test keupayaan tube ni sepenuhnya
yang best tube ni penuh bergaya, takde wayar2 nak kena pasang utk recharge iPhone
buka kepala dan terus sambung ke iPhone
tak handsome tu time nak recharge, smbg je ke mana2 port USB ie laptop
so untuk lambang keanggunan MPOW menang
tapi bukan mean untuk org outstation
yang rata2 status bateri tu sgt penting
aku expect benda ni dapat charge iPhone 3x


4) Sony
hubby aku beli kat Singapura
harga tak tahu
belum pernah test
tapi sangat nipis, sesuai masuk handbag


Nota: Hubby aku suruh buat review, melambak power kat rumah. Tapi nak maintain tu adalah bahagian yang paling sukar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: