Wednesday, June 17, 2009

LaYaN....

Cahaya Cinta

Dia telah menentukannya
Kita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerna harta
Inilah citra cahaya cinta

Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku nafikannya
Kejujuran diberi kasih takkan terhenti
Ini bahagia yang ku cari

Sayangi daku peluklah daku
Janji denganku semai cinta nan satu
Tuhan menguji takkan berhenti
Hanya ku pinta sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga

Dia telah menentukannya
Kita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerna harta
Inilah citra cahaya cinta


Ohhh..ohhh...

Sayangi daku peluklah daku
Janji denganku semai cinta nan satu
Tuhan menguji takkan berhenti
Hanya ku pinta sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga


Sayangi daku....


Minggu ni adalah minggu aku feeling sorang-sorang. Nak tau kenapa? Tah yea...fikiran aku kusut, hati aku kurang senang...mungkin aku banyak berfikir pasal berita sensasi Dr Hamid kot...Yea lah, kalau aku....malas la aku nak cerita....hidup, mati, kaya, miskin, senang, susah, sihat, sakit semuanya atas kehendak-Nya...alhamdulillah masih diberi kesempatan menghidup oksigen di bumi ini lagi.

To my beloved hubby:

Kita bertemu dan bercinta

Kita jumpa di lecture hall, UiTM tahun 2003 dan bercinta

Ini bahagia yang ku cari

Saat paling bahagia dalam hidupku pada 26 Mei 2007 tepat pukul 2.30 petang

Janji denganku semai cinta nan satu

Aku tidak lagi meragui kasih, sayang dan cinta mu kepada ku kerana kau telah membuktikannya dengan izin-Nya

Tuhan menguji takkan berhenti

Banyak dugaan terpaksa ditelan dan ditempuhi tetapi kau tetap teguh berdiri di sisi ku

Inilah oh takdirnya

Ya...inilah takdir-Nya dalam menjalani kehidupan berkeluarga

No comments: